گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کار دانش استان آذربایجان غربی

گروه های آموزشی بزرگترین اتاق فکر نظام آموزشی هستند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: گروه های آموزشی بزرگترین اتاق فکر نظام آموزشی هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، «اردشیر سیدسیاح» در جلسه توجیهی و کارگاه آموزشی سرگروه های آذربایجان غربی که در سالن معلم ارومیه برگزار شد، افزود: این افراد مجموعه ای از افراد فرزانه اند که وظیفه نظارت بالینی و کیفیت بخشی به نظام آموزشی را برعهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در استان ما و استان های همجوار اصطکاک در نظارت بالینی وجود دارد و تاکید بر هم افزایی و همکاری از اصول این حوزه به شمار می رود، تصریح کرد: تمام اجزا و عناصر نظام آموزشی در پیشبرد اهداف آموزشی موثرند اما ت سرگروه های آموزشی نقش پررنگ تری دارند.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش استان گفت: سال 95 آبستن بسیاری از تغیرات در آموزش و پرورش بوده است که هدایت تحصیلی دانش آموزان و استقرار پایه دهم از مهمترین آنها می باشد.

وی اظهار کرد: نظام 6،3،3 بتدریح در حال استقرار کامل است و برای پایه دهم انتظار می رود که گروه های آموزشی پررنگ تر از سایر پایه ها ورود پیدا کنند، چونجای تلاش و ضعف بیشتری در این پایه جدید وجود دارد.

گفتنی است سرگروه های آموزشی در این جلسه مسائل و مشکلات آموزشی استان را به صورت گروهی بررسی کرده و پس از رسیدن به نتیجه ای مشترک و آن را در سطح مناطق به اجرا می گذارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۵
گروه رایانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی