گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کار دانش استان آذربایجان غربی

مدیر کل آموزش و پرورش استان با همراهی معاون آموزش متوسطه استان با حضور در حوزه آزمون تئوری سیزدهمین دوره مسابقات کشوری علمی و عملی فنی و حرفه ای و چهاردهمین دوره مسابقات کشوری علمی کاربردی کاردانش  از روند برگزاری  این مسابقات ابراز رضایت نمود .



«فریدون سیدمصطفوی» مدیر کل آموزش و پرورش استان در حاشیه این بازدید اظهار کرد : این مسابقات در استان آذربایجان غربی به میزبانی شهر ارومیه امروز سه شنبه ساعت 8:45 در شاخه کاردانش و ساعت 10:15 در شاخه فنی و حرفه ای برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت : جهت برگزاری هر چه بهتر مسابقات از یک روز قبل دانش آموزان شهرستان های دوردست در دو مرکز آموزشی و فرهنگی شهید رجایی  برای هنرجویان پسر و مدرسه نمونه دولتی آذری برای هنرجویان دختر اسکان داده شدند و مسابقات در هنرستان نمونه دولتی دانشوران برگزار شد.



وی افزود : در این دوره از مسابقات هنرجویان کاردانش در 29 رشته و هنرجویان فنی و حرفه ای در 26 رشته با هم به رقابت می پردازند و نفرات برگزیده این مرحله به مسابقات عملی کشوری به میزبانی استان خراسان رضوی در شاخه کاردانش و در شاخه فنی و حرفه ای به میزبانی استان کردستان راه خواهند یافت.


سید مصطفوی  اذعان کرد: در این مرحله از مسابقات تعداد 243 نفر از هنرجویان به تفکیک در شاخه فنی و حرفه ای 130 نفر و در شاخه کاردانش 113 نفر با هم به رقابت می پردازند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۴
گروه رایانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی