گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کار دانش استان آذربایجان غربی

کارگاه آموزشی سرگروه های درسی شمال استان

جمعه, ۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۲ ب.ظ
کارگاه آموزشی مدایران مدارس متوسطه شهرستان خوی و سرگروه های درسی شمال استان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش خوی ، کارگاه آموزشی مدایران مدارس متوسطه شهرستان خوی و سرگروه های درسی شمال استان با حضور معاون آموزش متوسطه اداره کل و معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی ، رئیس اداره تکنولوژی و گروه های آموزشی اداره کل و مدیران مدارس متوسطه شهرستان و سرگروه های درسی شمال استان در سالن ایثار  برگزار شد.

"محمود شرفی " معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی در این کارگاه اظهار داشت :گروههای آموزشی معلمان را در انجام بهتر وظایف خود و همگام شدن آنها با تغییرات کتب درسی ، شیوه های نوین تدریس و تبیین نگاه نواندیشمندانه به مباحث تعلیم و تربیت یاری می رسانند.

وی در ادامه افزود : سرگروه های درسی  با تعامل سازنده با دبیران انگیزه و باور آنها را نسبت به تغییرات بنیادین و نگرش های نوین تغییر می دهند.

مدیر آموزش و پرورش خوی در ادامه در خصوص مزیت های تشکیل این کارگاه ها گفت : برگزاری این چنین کارگاه ها موجب تضمین و بهبود کیفیت آموزش ، توانمند سازی درس پژوهی ،هم اندیشی و تعامل با همکاران و نقد و بررسی علمی محتوای کتب درسی دانست

"مهین منافی "معاون آموزش متوسطه و سرپرست آموزش ابتدایی اداره کل نیز در این برنامه سرگروه ها و راهبران درسی را بی تکلف ترین و بی اداعا ترین اشخاصی دانست که در آموزش و پرورش خدمت می کنند .

معاون آموزش متوسطه استان افزود : اگر آموزش می خواهد به جایگاه خود برسد دو بال برای پرواز دارد که یکی از آنها گروه های آموزشی است و هرچه گروه های آموزشی قوی تر باشد به اهدف خود خواهیم رسید.

 وی با تبیین اهمیت کار سرگروه‌های آموزشی گفت: سر گروه‌ها به عنوان بازوان آموزشی با حضور در سر کلاس‌های درس و نظارت بر روند کار آموزشی در مدارس می‌توانند بر کیفیت‌بخشی آموزش بسیار موثر باشند

منافی مهمترین وظیفه گروه های آموزشی دوره متوسطه را کیفیت بخشی به فرآیند یاددهی -یادگیری براساس دو محور توانمندسازی معلمان و تقویت و توسعه گروه های آموزشی دانست.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۳
گروه رایانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی