گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کار دانش استان آذربایجان غربی



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، «اردشیر سیدسیاح» در حاشیه  بازدید از حوزه های امتحانی هنرستان دانشوران و توحید ارومیه اظهار کرد: مرحله تئوری استانی مسابقات علمی کاربردی شاخه کاردانش و علمی عملی شاخه فنی و حرفه ای ساعت 10 صبح امروز  در 22 حوزه در مناطق مختلف استان به صورت هماهنگ کشوری برگزار شد.

معاون آموزش و متوسطه آموزش و پرورش استان، توانمند سازی و مشارکت هنرجویان در سطوح مختلف علمی و عملی، سنجش میزان کیفیت آموزشهای تخصص ارائه شده، ترویج و ایجاد نگرش حرفه ای در سطح ملی و اطلاع رسانی در خصوص ظرفیت موجود در زمینه های فنی و حرفه ای هنرجویان در مشاغل مرتبط را از اهداف این مسبقات عنوان کرد.

وی با اشاره حوزه های امتحانی شهرستان ارومیه اذعان کرد: حوزه پسران نواحی 1 و 2 ارومیه،  هنرستان توحید ناحیه 1 ارومیه و حوزه خواهران نواحی دوگانه، هنرستان دانشوران ناحیه 2 ارومیه بود.

معاون آموزش و متوسطه آموزش و پرورش استان گفت: مسشاخه کاردانش در 50 رشته و 30 عنوان آزمون و با شرکت 801 نفر برگزار شد و 8 نفر برتر از هر رشته به مرحله عملی که در تاریخ 19 اسفند امسال انتخاب می شوند .

وی افزود: این آزمون در شاخه فنی و حرفه ای نیز با حضور 561 نفر در  26 رشته برگزار شد که 12 نفر برتر از هر رشته در آزمون عملی شرکت خواهند نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۶
گروه رایانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی