گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کار دانش استان آذربایجان غربی



به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه در این جلسه خدیجه رضواندوست معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه ، طی گزارشی در خصوص آمار دانش آموزی و سهم جذب شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش ناحیه یک در سال تحصیلی 95-94 اطلاعاتی را ارائه داد .

رضواندوست با بیان اینکه مسابقات علمی ، کاربردی و علمی ، عملی نقش مؤثری در کیفیت بخشی به آموزش های علمی و کارگاهی ایفا می‌کند، اظهار داشت: رقابت های سالم آموزشی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش  ، رمز پویایی و نشاط هنرجویان و هنرآموزان است.

معاون آموزش متوسطه ناحیه یک ارومیه با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته رتبه های خوب استانی در هنرستانهای مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه توسط هنرجویان کسب شده است اظهار داشت: لازم است مدیران هنرستانها با تشویق و در اختیار قرار دادن امکانات لازم به هنرجویان و هنرآموزان  زمینه بروز این خلاقیت ها را در آنان فراهم کنند.

در ادامه مهدی زاده رئیس اداره فنی حرفه ای و کاردانش استان ، هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را ایجاد فرصت رقابت علمی و مهارتی توأم با جاذبه های آن عنوان کرد و طی سخنانی توضیحاتی را در خصوص چالش ها و چگونگی اجرای پایه دهم در شاخه های فنی و کار و دانش در سال تحصیلی آینده داد.

سپس شیوه نامه مسابقات علمی ،عملی و علمی ، کاربردی و همچنین جشنواره های هنری و هنرهای تجسمی توسط کارشناس مسئولان فنی و حرفه ای و کاردانش استان به صورت کامل تشریح شد .

در انتها هر یک از مدیران فنی حرفه ای و کاردانش در جهت بهتر برگزار شدن مسابقات نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۱
گروه رایانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی