گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کار دانش استان آذربایجان غربی

دانلود کتابهای برنامه سازی

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ب.ظ

دریافت PDF کتاب های برنامه سازی 1 تا 3

   
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۹
گروه رایانه

نظرات  (۱)

با سلام،
موضوعی که می خوام مطرح کنم بی ربط با این پست هست از این بابت عذرخواهی می کنم. اطلاع دارین که دوره هایی که در سایت LTMS ثبت شده از سال 79 به بعد هست با این که می دانم جزء شرح وظایف شما نیست ولی می خواستم خواهش کنم ازتون اگر امکانش باشه برای دوره های قبل از 79 حداقل برای دوره های تخصصی که اغلب در شهرهای دیگه بوده و قاعدتا زحمت  بیشتری داشتن و صد البته کیفیت بالایی هم داشتن، یه تلاشی بکنید که اینها رو هم در سایت بتونیم ثبت کنیم.
با تشکر از زحمات شما
پاسخ:
سلام 
بسیار ممنون از نظر منطقی شما 
بله خود من هم قبل از سال 79 چند دوره  دارم متاسفانه باید از طرف وزارت این کار مشخص شود ولی برای احترام به نظر شما حتما نامه ای به وزارت ارسال خواهد شد با نشکر 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی